czwartek, 29 marca 2012

Wieczorna Twórczość


Opowiem wam historię o chłopcu dziewczynie
O matce, córce, wnuku i synie
Opowiem wam historię o sobie...
Ja już nic z tym życiem kurwa nie zrobię

Bo ja lubię być mały
Taki już jestem, jestem cały...
Czasem bawię się w podchody
Ja już chyba zawsze, zawsze będę młody

Opowiem wam historię o chłopcu w spodenkach
O dziewczynce, co...przebiera w sukienkach
Bawią się w młodą parę
Bawią się, choć niedojrzale

Malują serduszka na murach
Deszcz je zmywa i ścieki są w bzdurach
Taka jest historia cała
Ona się bała i nie pocałowała



I tak matka córkę po głowie klepie
Za te czyny będziesz pracować na kasie w sklepie
A ona chciała na zmywak do Glasgow
Zostało na szmacie w Tesco

Wnuczek szczęśliwy!
Marzenia spełnia w disneylandzie
Udając kaczora pełno go wszędzie
I tu historia się kończy, bo on do polski nie wraca
W samolocie marne życie ptaka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz